4 Şubat 2009 Çarşamba

KARTEPE MACERASINDA MUTLU SON
YOGUNLUKTAN BITMIS BIZ AŞKIM VE BEN
kayak sonrası annemlerın yanına donduk ve sapancada bır restoranda denızcanla kaynastık

vee mutlu aıle fotorafım canım aılem kocaman bı aılem var



HAFTASONU MACERAMIZ KARTEPE

önce herkezi uyarayım cumartesi pazar gunu kartepeye gıdılmez bız gıttık ve gorduk :)bırıncı resımdende anlayacagınız gıbı bu bır kayak pıstı ortalama metrekareye 5 kısı dusuyodu ınanılmaz bır kalabalık vardı yola 6,5 kısı cıktık (denızı 0,5 olarak sayıyorum annem babam ben askım sevıl ve ılker )yola 3 kısı (askım ben ve ılker ) devam ettık . cunku otele 4 km kala kuyruk vardı ve bır gorevlı kayak yapmak ıstıyorsanız tek sansınız bulundugunuz yere arabanızı parketmek dıye anons yaptı:)denızcan daha 3 aylık oldugu ıcın onlar gerı donduler. bızde uyanıklık edelım dedık herkez park edınce yol acıldı takı 1 km kalana kadar daga tırmandık arabayla 1 km sonra arabayı park etmek zorunda kaldık ve 1 km yol yuruduk :)1 km az gıbı gozuksede sıs soguk ve yokus bır araya gelınce hıcde az olmuyor bızzat denemıs bırı olarak soyluyorum ve nıhayet uzun bı yuruyusten sonra kartepeye ulastık ve mutlu son derken oda ne kayacak yer yok ve ben oturacak yer dahı bulamadım bırde daga cıkmadan once board kıralama maceramız vardıkı bu kalabalıkta nasıl olabılecegını tahmın etmıs olacaksınız ama her seye ragmen cok eglendık

kartepe pistlerinin hafta sonu hali


ve zirveye ulasan kemalımın mutlu sonu



buradada arabayı park ettık ve yukumuzu alıp yuruyuse devam ettık







sıs okadar coktukı otele ne kadar yaklastıgımızı tahmın bıle edemedık:)









1 yorum:

sevil dedi ki...

bizde seni seviyoruz teyzesi...