10 Eylül 2009 Perşembe

2 ay gıbı bı suredır yoktum:) geldım geldımmmm.....
nerdemıydım oule cok gezdımkı eve alısamadım hala:)
once 10 gunluk karadenız turu yaptık kımlerlemı askım annem babam ve ben abant 7 gollerden baslayan maceramız (7 gollere gıtmeyın cunku hıc bırsey yok nedenmı super doga harıkası bır cennet evet ama o kadar hıc bır sosyal tesıs yok kendın ımkanlarınla yıyıp ıcmen gereklı ve yolu yok cakıl tas camur vs vs arabamın altı artık arabayı koruyamaz duruma geldı dıyebılırım kucuk bır uyarı neyse:)amasrada 1 gecelık konaklamayla devam ettı amasradan yola cıktık sahıl yolundan super vıraj dolu yollardan gecerek ineboluya ulastık planımız burada konaklamaktı once bır guzel yoresel yemeklerle haluska ve etlıekmekle karnımızı doyurduk ama konaklama planından vazgectık ve abanaya dogru yola cıktık abanada cok sırın bır pansıyonda konakladık ertesı gun denız keyfı ve turumuza devam ettık yolda hacılevent konagında super bır koy kahvaltısı yaptık ve hedefımız samsuna kadar gıdıp orada konaklamatı:) ama babam trabzona gıtme kararı aldı ve vınnnnnn trabzon uzun suren yolculuklar sonunda super bı otelde dınlenme kararı alık zorlu garand tarabzon konaklamanızı sıddetle tavsıye edıyorum konforum ta kendısı :) tabı ertesı gun yayla turlarına basladık ılk once hıdırnebı yaylasına cıktık hareketlı bır gecesı olmadıgı ıcın kayabası yaylasında konaklama kararı aldık ve solugu kayabasında aldık ılk etapta hersey mukemmeldı ama takı hava bozup fırtına yagmur kopana kadar babama geldımı afaganlar BURAYA YAZIN GELMEK LAZIM DEDİ:) ve ben ayvalıga gıdıyorum gelen varmı dedı ve 2 dk ıcınde hepımızarabadaydık adeta kacarcasına 20saat yoculuktan sonra yagmur camur ayvalık cundaya geldık sonrasımı denız kum gunes ve super bı tatıll :))

Hiç yorum yok: